Card Party Showdown
Gather your family and friends for a lively card game party filled with quick reactions, lucky draws, and playful rivalries. Card Party Showdown brings together three distinct games, each with simple rules and its own style of tension: - Card War: Reveal your cards, survive dramatic ties, and win the deck in a classic battle of luck. - The Pile: Stay alert, slap the table at the right moment, and avoid being the last player to react. - All or Nothing: Keep drawing cards to build your score, or stop before a repeated card or Joker wipes out your points for the round. Play solo against computer-controlled opponents or share the couch with up to four local players. With colorful hand-drawn artwork, accessible controls, and quick-to-learn rules, Card Party Showdown is made for relaxed family sessions, friendly competition, and rematches that are always easy to start.