Builder Flipper bundle
BUILDER SIMULATOR: Builder Simulator is the perfect game for those who want to build a house, from the ground up, one brick at a time. On easy, the game will guide and teach you by showing you full instruction, but on hard you will get no help - instead rely on your builder skills and make everything yourself. HOUSE FLIPPER: Handyman at your service! You've got to earn it around here before you purchase your first property. No worries though! Luckily, there's plenty of work at your fingertips! Take job offers from nearby residents - clean up, paint walls, install heaters, showers, and air conditioners, or even furnish their whole property! Once the grateful clients pay you for your solid work, it's time to get your own house.