Beat Souls
Dive into a vibrant cyberpop world and dance your way to the high score in intense rhythmic action! Music and intense action gameplay collide in Beat Souls, a high-speed rhythm game where you must avoid obstacles and collect spirits to rack up stylish combos on your way to the high score! Lay the Rhythm Yokai to rest as you break out awesome dance moves and put on a killer performance! Cute and colorful anime aesthetics meet neon cyberpunk style for a unique look and feel to Beat Souls’ visuals, while the pumping soundtrack will keep you coming back for more! Master the elegant dance of dodging and jumping to avoid incoming obstacles while simultaneously moving your “Otomo” companions to collect souls. But be careful! Colliding with Noise will throw off your groove, resetting your combo and draining stamina. If you run out of stamina, it’s game over. Battle through 30 stages with adjustable difficulties as the legendary Shrine Maiden Mikoto, who has the power to communicate with yokai through dance! Do you have what it takes to overcome the Noise?