BATTLE GAREGGA Rev.2016
A classic takes to the skies once again! The retro game masters at M2 have poured their passion into the first release in the M2 Shot Triggers series! The legendary arcade shoot 'em up from 1996 is back in this meticulously crafted release that's sure to please both devoted fans and a new generation of shmup maniacs! In addition to a perfect recreation of the original, experience all new game modes, BGM, and M2 Gadgets to help you conquer Battle Garegga's notorious difficulty! Features: - Hone your skills in 3 game modes - Rock out to 4 different soundtracks - Fly high in 8+ different aircrafts - Unlock the secrets of the mysterious Rank system using M2 Gadgets - See how you stack up in the online score ranking - Fine tune your game with detailed settings for difficulty, control, and more Reborn after 20 years, Battle Garegga Rev.2016 will ignite the shmup passion in everyone from hardcore fans to beginners!