Arcade Archives 2 MUNCH MOBILE
"MUNCH MOBILE" is an action game released by SNK in 1983. Pilot a mysterious car with arms, picking up fuel and food along the way. The goal is to make it home before your fuel runs out. Place trash left from your food into bins to earn big points! Show consideration in public spaces and enjoy a fun drive! The “Arcade Archives”series is developed with the concept of faithfully reproducing classic arcade games. It also includes convenient features such as difficulty and screen settings, rewind, rapid-fire, and multiple save slots. In addition, players can compete for the best scores with players around the world through online rankings. “Arcade Archives 2” adds a new “TIME ATTACK MODE” to the lineup of “ORIGINAL MODE,” “HI SCORE MODE,” and “CARAVAN MODE” included in the Arcade Archives series. In “TIME ATTACK MODE,” players compete to clear the game as quickly as possible, regardless of the score achieved. VRR (Variable Refresh Rate) support has also been added, allowing gameplay to be reproduced even closer to the original arcade experience. Please enjoy these iconic arcade games that defined an era with the “Arcade Archives” series!