Across the Obelisk - Starter Set
Get the best possible start to your Across the Obelisk journey with the Starter Set! This essential bundle brings together the Across the Obelisk base game and the acclaimed expansion Sands of Ulminin accompanied by the hero pack featuring Amelia, the Queen. The new zone introduced by Sands of Ulminin and the additional chilling abilities of Amelia, the Queen slot neatly into your adventure, giving you the most versatile and complete experience right from the start. Across the Obelisk Set forth in a co-op roguelite deckbuilder where every choice matters! Craft decks of breathtaking power. Journey alone or with up to three friends. Plot your party’s path to glory and face powerful enemies in deep tactical combat on your quest to save the kingdom of Senenthia in Across the Obelisk! Sands of Ulminin Embark on a journey through desert canyons, delve into ancient pyramids, and brave the depths beneath the Sands of Ulminin in an exhilarating new zone, playable as Act 2 or 3. Joining you are two new heroes, Laia and Navalea, offering dynamic dual-class options together with additional unlockable pets. Encounter new enemies and bosses, equip new items and battle your way through the multi-layered dungeon in the pyramids of Ulminin. In multiplayer, only one player requires Sands of Ulminin to grant access to the new zone for the entire party. Amelia, the Queen This Hero Pack brings back the astray Queen of Senenthia to help search for her missing daughter, the princess. Amelia, the Queen introduces enchantment cards specializing in cold damage and a new set of vanishing cards. Alongside her faithful companion, Rifty, Amelia adds depth to your quest to unravel the mystery of the Obelisk with the Queen herself at the helm of your party.