Soundfall
Soundfall is a fast-paced music-based dungeon crawler that combines looter-shooter action with rhythm-based gameplay to create a world of music unlike any other. DEFEND SYMPHONIA You are a Guardian of Harmony--a musical genius transported to the world of Symphonia by the Composers to battle the forces of Discord. Venture out solo or with up to four players to fight your way through the corrupted Timbrelands of Symphonia, eradicating the Discordians and restoring Harmony to the environment.