Hollowbody
It's a Shipper's biggest fear. You're grounded in the exclusion zone, twenty miles of death and decay sealed off by the towering, suffocating walls erected after the collapse. Alone, stranded, and with limited resources at your disposal you'll have to push your way through the zone, solve environmental puzzles, manage resources and fight for your life as you try to find a way to escape beyond the wall. Play as Mica, an unlicensed black market shipper who will stop at nothing to find her missing partner. It’s been 12 days since Sasha left. You talked about it, you argued about it and you even laughed about it. Anybody in their right mind knew going to that place was a death wish, a one-way trip to the end of the line. But Sasha wasn’t one to scare easily, she wanted answers and there was only one place those answers held any truth. Her mind was already made up, you just didn’t expect her to do it without you. Twelve sleepless nights later and you finally get the call. Tax has found someone, A border security suit looking to make some extra credits on the down-low. He can get you clearance, a two hour window to fly into the zone, find Sasha and get the hell out of there. You make your way across the exclusion zone but something’s wrong. The nav's running in circles and you're losing altitude. Before you know it a blinding white fills the sky. The dash goes dark and your hover drops out of the air like a lead balloon, slamming into the paved streets below. You wake to the acrid smell of an electrical fire, rain pounding on the cracked windshield. You're surrounded by the crumbling remains of what were once considered homes. You need to find a way out. Call for evac, scale the walls. Something. Anything. Survive. FEATURES: Classic survival horror gameplay inspired by early 2000s horror titles. Cinematic blend of dynamic and fixed camera angles. Logic puzzles, resource management and limited combat with a focus on narrative and exploration. Full voice acting. An emphasis on strong world building set in a dystopian near-future. Carefully paced save points ensure tension is maintained whilst respecting the player's time. Difficulty options to aid players who prefer exploration over combat. Post-game unlocks and features.