Emerald Huntress
Precision. Speed. Survival. Dive into a deadly forest in this fast-paced action platformer. Battle fierce enemies, dodge traps, and uncover hidden emeralds across 10 challenging stages. Master melee, ranged, and aerial attacks to survive escalating threats and unlock powerful upgrades. Only the sharpest reflexes will reveal every secret.