Decline's Drops
Put on your gloves and dive into Decline’s Drops, a fully hand-drawn 2D action-platformer! Play as Globule, a wooden puppet seeking revenge against the Decline, a mysterious force that is destroying his world. Explore hauntingly beautiful environments and uncover their secrets. Face the enemies that stand in your way with a demanding combat system. Every duel requires precision and timing. Avenge your ravaged garden and try to unravel the mystery behind the appearance of the Decline.