Bloomyth
A father, a son and their faith in a myth. Bloomyth is a puzzle and adventure video game in which you will enter the search for the last hope to save a life. Explore and stay alert along the way, overcome obstacles, solve puzzles and... Watch out for time, there is no turning back!