Demon Castle Story
A management simulation in which you take an old, run-down castle and turn it into a dastardly demon stronghold! Recruit unique monsters as your minions and vanquish adventurers who dare to enter your realm! Install gargoyles, ritual altars, and other devilish decor to boost your castle's mystique and attract more monsters your way. Gift them food and other items to help them grow, and garner their support to fend off pesky adventurers. You can also send your monster minions out to explore nearby dungeons and towns. They'll bring you back items and other loot, and maybe even some new allies! As you progress, you can also start merging monsters together to make new ones. And don't forget traps—essential equipment for proper castle defense! Develop a range of traps like sleep-inducing gas and heavy washbowls to thwart any who cross the threshold of your demonic haven! By placing and combining traps in imaginative ways, you can make your fortress of fiendishness virtually impregnable! Fend off attacks from mighty adventurers and keep your minions sweet to become the biggest and baddest demon overlord of all time!