Thunder Paw
Thunder was out playing with his ball in the fields, when he suddenly heard a loud explosion near his house! He rushed home, worried about his parents, only to find no one was there. Just a single letter that said his parents had been kidnapped! It’s up to Thunder to rescue his parents! Dominate your enemies with a trusty weapon by your side! Each defeated enemy will drop special gems that make your gun even more powerful! Features: * 20 different levels and 5 different biomes to explore! * Beautiful pixel art graphics! * Upgrade your gun by collecting gems from enemies! * Take on 5 dynamic bosses that each offer a unique challenge!