BC - Rearmed 2
Capcom presents the next evolution in retro side-scrolling action with Bionic Commando Rearmed 2. Equipped with his famous bionic arm, Nathan “Rad” Spencer swings back into action in order to stop General Sabio from launching a deadly missile strike. Swing, leap, and shoot your way through lush new environments as you encounter countless enemies and huge bosses throughout the island of Papagaya.