Rise Eterna War
Rise Eterna War tells the bloody tale of Arthbane, a great general who led the last stand to reclaim his homeland Ars Rare from foreign invaders. Play as Arthbane, 10 years before the events of Rise Eterna, rallying loyalists in a desperate bid to seize the capital Gaiacus. Guide Arthbane's campaign against the occupying Athracian army, balancing strategy and resources to defeat cunning rival generals. Recruit up to 16 units, visit the Chuckwagon to feed your troops, rally 11 legendary heroes - both new and returning favorites - to command in battle, and fight through 40+ missions in a race to turn the tide of invasion. With an emphasis on innovative fused gameplay, Rise Eterna War mixes real-time strategy, deck-building mechanics, and resource management. Immerse yourself in a dramatic, character-driven prequel revealing the inner demons of a complex antihero mourning the fall of his nation. Experience the precursor to a fabled resistance movement over hours of dark and emotionally charged storytelling.