NASCAR 26
Pre-Order NASCAR 26 and receive 5,000 Career Bonus Dollars, 500 Career Rep Points, and an exclusive Kyle Larson paint scheme. The official game of NASCAR is back and better than ever with NASCAR 26. Battle your way through all four NASCAR National Series in Career, Quick Race, Championship, Multiplayer, or our all new mode featuring The Chase! And, with all the laser scanned assets of iRacing, the level of authenticity has never been higher with dynamic track, an all new peak performance training mode, and enhanced driving physics across every chassis. And, with our new cross-play multiplayer feature, you can take on all your friends and show them who's best! NASCAR 26 brings all the thrills and excitement of race day, right to your living room. Are you ready to start your engine?