Light-It Up: Complete Edition
In this big, dark world, you're a little stickman with a huge mission. Get ready to ignite the excitement and light your way through an epic adventure! Light up each figure, bringing it to life with vibrant colors. Get ready to test your reflexes and agility as you navigate through this colorful world of shapes and light! Features: - jump, flip, slide and swing as a little stickman - light up over 280 levels! - use 2000 additional gems to buy boosters and respawns - think how to use obstacles to your advantage - avoid falling and touching the spikes - use 3 different boosters when you have trouble passing any of the levels - collect stars to unlock next levels - listen to satisfying sounds as shapes become lit up - unlock and wear all the skins that will make your stickman look awesome! Just when you start to feel like a stickman boss and love that color glow, things get complicated as you jump, flip and pass levels. Color shapes start moving, rotating, and even exploding, and lethal spikes become a constant threat to your little stickman's life. If you miss a jump, if your swing’s a dud, if your flip isn’t on point, or if you hit a spike… you fall into oblivion! So what do you say, stickman? Ready to swing, jump, flip, light-it up and glow, in the brightest of all jumping games?