FMV Horror Bundle
Wales Interactive are proud to offer you Night Book, I Saw Black Clouds, and The Bunker all discounted in one bundle! NIGHT BOOK An online interpreter is tricked into reading an ancient book that summons a demon into her home. Night Book is an interactive psychological thriller with supernatural elements and branching storylines. I SAW BLACK CLOUDS After the unexpected death of a close friend, Kristina returns to her hometown looking for answers, only to unearth a string of dark secrets. The truth turns out to be far more harrowing than she could have imagined. I Saw Black Clouds is an interactive psychological thriller with supernatural elements and branching storylines. THE BUNKER The Bunker is an award-winning interactive psychological horror movie. You are John, born underground the day the bombs fell, now alone and trying to survive. But when an alarm goes off, a catastrophic chain of events begins. Unlock the dark secrets of your past as you try to escape The Bunker.