Death Park Remaster Collection
Enter the world of fear with this remastered horror bundle, featuring three iconic games that will test your courage and your sanity. 🩸 Death Park (Remaster) A terrifying adventure in an abandoned amusement park where a bloodthirsty clown lurks in the shadows. Solve puzzles, uncover secrets, and escape the horror before it's too late. 🩸Death Park 2 (Remaster) The nightmare continues. Journey through multiple sinister locations, battle monsters, and make crucial decisions that shape the story. Your choices decide who survives. 🩸 Antarctica 88 (Remaster) In the frozen wasteland of Antarctica, something unspeakable has been unleashed. Explore the icy depths, fight horrifying creatures, and uncover the chilling truth. With improved visuals, remastered details, and the same spine-chilling atmosphere, this bundle is perfect for horror fans who dare to face the darkness. Will you survive the night… or will your fears consume you?