Milkstone StudiosShooter
Get ready to enjoy these three action-packed games from Milkstone Studios! Ziggurat: Dungeon-Crawling First Person Shooting at its finest! Fast-paced combat! Dozens of perks, spells and enemies! Level ups! Random Dungeons! Traps! Badass bosses! Carrots! Ziggurat is the best combination of First Person Shooter and Rogue-LITE you have ever seen. Pharaonic: Pharaonic is an unforgiving Action RPG set in Ancient Egypt with a combat system that draws its inspiration from Dark Souls. White Noise 2: Be a part of the investigator team, or take control of the creature and devour them! White Noise 2 offers a 4vs1 asymmetric horror experience that won't leave anyone unmoved.