This is an amazing chance to combine land and maritime warfare, with this selection of goods improving both your ground and naval arsenals! The bundle includes: World of Tanks: Modern Armor content: German Tier II Pz.Kpfw. 38H 735 (f) Light Tank 1 day of Premium account x1.25 Silver Booster (3) World of Warships: Legends content: American Tier II Premium cruiser Charleston 1 day of Premium Account Rare Credit Boosters (5)