War Thunder - Early Access Elite Bundle
This bundle includes: Early access to the game - play earlier than official launch; Xbox One exclusive Light tank M5A1 Stuart of 5th Canadian Armored Division (Rank 2 USA); Thach's F2A-1 Buffalo aircraft (Rank 1, USA); Xbox One exclusive Chrysler XM-1 tank (Rank 5 USA); Xbox One exclusive F4U-4B Corsair aircraft of VMF-214 (Rank 4 USA); Xbox One exclusive Fletcher class destroyer USS Bennion (Rank 3 USA); Premium account for 60 days; 7000 Golden Eagles; 120000 Silver Lions; Early access bonus: unique title "Steel General"; Early access bonus: unique decal "Slouch hat"; Early access bonus: unique title "Whispering Death"; Early access bonus: unique decal "11th Armored Cavalry Regiment"; Early access bonus: unique title "Kraken"; Early access bonus: unique decal "Kraken"; Early access bonus: unique title "Sea robber"; Early access bonus: unique decal "The Mad Cossack". Note! DLCs from the bundles can't be assigned twice to the same account! So if you purchase another bundle that includes the same DLC, you won't receive its content for the second time!