The Strange Story Of Brian Fisher: Chapter 2 - SGDemo
After escaping from the old cabin, and falling down without consciousness, Brian Fisher travelled in time and space. He woke up 30 years ago, when he was a little boy, in a place that he doesn't remember where it is, and how he got there. Even everything seems to be natural in that place, he is stuck in another dimension in time and space. Can you help him discover why he was sent there and how he can back to the present time?