Styx: Shards of Darkness - Demo
In this Demo, play the first level of Styx: Shards of Darkness for free, and master the huge open environment of Thoben, the city of thieves. In the full game: Hired for a critical mission, explore and master huge open environments as Styx, alone or in coop with a friend. Assassinate or sneak past enemies – Humans, Elves and Dwarfs – but also much more fearsome, colossal creatures, and experiment with the new array of lethal abilities and weapons in your goblin assassin's arsenal. Spend experience points in assassination, infiltration, magic, to learn new skills and improve abilities. Explore, recover valuable artifacts and ingredients to craft deadly traps and useful items, and create clones of yourself to deceive your enemies!