Spell Disk
Spell Disk is a rogue-lite action game with a unique synergy building mechanic so that your runs can never be the same. Strategize and create your own spell combo synergies to blast through enemies on your way! Each run is unique, so you must plan out how to build your power. Discover combos and synergies that no one’s seen before! Maximize your power to better your chance of escaping the dungeon of Spell Disk. Craft spells, disks, and artifacts during your run that synergies with each other in their own ways.