Dice A Million
You like big numbers? Sure, got you covered. Dice A Million is a roguelike deckbuilder about rolling dice to try and get to a million points. That's the whole point. (get it?!) You're trapped in this dice rolling facility, so let's get rolling and try to escape. Combine the effects of more than 120 different dice and discover powerful synergies. Get through ever-increasing debts and challenging bosses that will require perfect symbiosis in your bag in order to be beaten. Will you be able to push luck to your side? The game is called "Dice A Million" but dice alone won't get you anywhere far. Gear up your hand with more than 80 unique rings with that will act as your passive items. They're always active and trigger wacky effects in your dice. Get a bunch of them and you'll be hitting those dopamine receptors sooner than later! And most importantly... Break the game (It is one of those)