Space Crew Pre-Order & Launch Week Bundle
Space Crew Pre-Order & Launch Week Bundle Contains: Bomber Crew - Full Game Space Crew - Full Game With every purchase of Space Crew until the 22nd October 2020, you will receive Bomber Crew absolutely FREE, available to play right away! Chocks Away! --------------- Captain's Log, Star Date 2159. This is Space Crew. Its continuing mission: To defend Earth and humankind, to eliminate the extraterrestrial threat and to boldly go where no Crew has gone before! Space Crew is the brand new sequel to acclaimed strategic survival simulation game Bomber Crew. Your Space Crew Needs You! Enlist today and blast off to new heights! The United Defense Force will allow you to set across the galaxy on a campaign to defend Earth. It will be your responsibility to help stop all of humankind being wiped off the intergalactic stage by the mysterious extraterrestrial threat known as the Phasmids. The U.D.F. is doing their part, are you? Join the Space Crew today!