Rogue Loops
With each buff you choose, the loop grows stronger by forcing you to select a curse. Your success hinges on making strategic decisions that enhance your power while managing the increased challenges posed by the loop, guiding you toward ultimate victory! Defeat the powerful bosses guarding each loop's exit to unlock new paths and inch closer to freedom. Each victory brings you one step nearer to breaking free from the endless cycle! Each failed escape strengthens you, providing valuable lessons for your journey. Embrace the challenges, learn from your mistakes, and try again, but this time with enhanced strategies and newfound resilience to overcome the obstacles that stand in your way! Combine a multitude of skills and relics to create a wide range of powerful synergies, each offering unique advantages in your quest to escape the loop!