Premium Starter Pack
Jumpstart your tank career and take command of the Premium T2 tier II light tank. Use 1,000,000 Silver to purchase additional vehicles, consumables, ammunition, upgrades, and more. Purchase premium content with 1,500 Gold. 3 Premium days help you earn more experience and extra Silver per battle!