Neon Abyss - Launch Edition
Want some back-up to take into Neon Abyss? Bring in the Lovable Rogues with this character pack containing two of Titan’s experiments with their own unique abilities - the katana wielding Saya and mind-bending Amir. Add two new colorful rogues to your roster of characters, each with a unique ability to help you tackle the Abyss and bring the New Gods to their knees! Saya An experiment conducted by Titan Corp, Saya will bring a katana to the fight, slaying enemies in close combat with powerful sword strikes. Amir Another member who was subject to nefarious experiments by Titan Corp. Amir joins Saya in your battle to conquer the Abyss with his strong mental abilities Neon Abyss is a frantic, roguelike action-platformer where you run ‘n’ gun your way into the Abyss as part of the Hades formed ‘Grim Squad’. Featuring unlimited item synergies and a unique dungeon evolution system, each run diversifies the experience and every choice alters the ruleset. Get ready to unleash hell! About the game Combining furious run ‘n’ gun action and deep, roguelike mechanics, Neon Abyss pits you as a member of the ‘Grim Squad’ – a task force set-up by Hades himself to infiltrate the Abyss and defeat the New Gods. Death is not the end as every time you die, you’ll find yourself more empowered than before. Evolving Dungeon With each run, you will be able to unlock new rooms, items, bosses, special rules and even new endings! This means each dungeon is unique and expandable, being tailored to your own specific playstyle. Unlimited Item Synergies As you progress through each dungeon, random item drops will be key in helping you infiltrate the Abyss and these passive effects can stack between every item. With no limit to how many can apply; a wide variety of combinations will make each run unique. Hatch and Evolve Pets If you need some company on your journey into the depths of the abyss, or just some additional firepower or assistance, eggs can be found which will turn into a random pet that has a special ability and will evolve the longer you survive. Mini-games Take a short break from slaying minions and take part in random mini-games that will also bag you some loot! Jump into Piano Performances, Meditation Challenge, Dance Competitions, and more – staying alive just got a lot more interesting!