NanoApostle
Deep within the bowels of a shadowy research facility, Anita, a girl birthed from experimental procedures, is implanted with the sentient nanomechanical entity known as ‘Apostle’. Working together with her nanite allies Anita must defeat a series of dangerous prototype bio-weapons as she searches for a way to break free from her nightmarish prison.