Insane Robots
Fight to the DEATH in this unique card battler. Compete in intense one-on-one duels. Lead a riotous robot rebellion through randomly generated survival arenas. Overthrow a malevolent robot despot in the epic 15+ hour single-player campaign. Insane Robots is card battling... HACKED! Master the 22 token battle deck and develop your strategies in super-accessible local two-player, online two-player, and single-player robotic skirmishes. Deploy HACKS and GLITCHES in the heat of battle. Use all your cunning to terminate the competition. Climb the leaderboards and conquer the robot world! Battle with a collection of 46+ deliciously diverse robots in five hostile environments. Augment the devious droids as you go, to become increasingly formidable. Embark on an epic journey filled with peril and twists as a decaying robot dystopia reveals itself over eight replayable tournaments. Trade cutting, robotic insults as you fight. Obliterate the competition in relentless overkill!