Human Fall Flat Pre-Order Bundle
Pre-order to receive a free copy of Manual Samuel at launch. Human:Fall Flat is a quirky, open-ended physics-based puzzle and exploration game set in floating dreamscapes. Your goal is to escape these surreal dreams by solving puzzles with nothing but your wits and physics. Bob is just a normal human with no superpowers, but given the right tools he can do a lot. Misuse the tools and he can do even more! The world of Human: Fall Flat features advanced physics and innovative controls that cater for a wide range of challenges. Bob’s dreams of falling are riddled with puzzles to solve and distractions to experiment with for hilarious results. The worlds may be fantastical, but the laws of physics are very real. Will you try to open that mysterious door, or would you rather see how far you can throw a speaker set out that window?