House Flipper 2
Share the fun! It’s time to invite your friends to House Flipper 2 and dive in together thanks to our free Co-op DLC! With cross-platform support, whether you’re on PC or console, up to four players can team up in both Story and Sandbox modes. Let the co-op creativity begin! Join forces to create dream homes like never before — whether it’s tackling grand mansions for an epic challenge or diving into Story mode missions for a more relaxed vibe! Feeling stuck? Explore amazing designs from fellow Flippers on the mod.io platform. And don’t forget to share your own creations there — you might just inspire the next great Flipper! Another brick in the wall Why renovate a house when you can just build one? Unleash your creativity in the Sandbox Mode! Use it to recreate real-life buildings or design projects that exist in your imagination. Remember: building from scratch is no easy task! But let's face it, it's definitely worth putting in extra effort to design the house of your dreams. Once upon a time… Between the mountain tops and the endless sea, there lies the town of Pinnacove. A place where time slows down, and the friendly residents are ready to entrust you with their homes. Can you discover some of the stories within these walls? Your old pal Tom, who seems to know everybody in the neighborhood, will gladly share some local knowledge with you. Sea of opportunities In House Flipper 2, you are the foreman! You get to decide what 'relaxing gameplay' means! Do you enjoy building? Choose the Sandbox Mode which allows you to construct houses from scratch. Or maybe you prefer cleaning and decorating? In the Story Mode, you will delve into long and engaging renovation projects, as well as deal with some quick jobs. Sit back and relax, here comes the new age of House Flipper!