House Flipper 2 - Complete Bundle
House Flipper 2 Clean your worries away with this relaxing renovation simulator! Buy, fix, sell, and become a local legend. Or grab your power tools and build anything from scratch! With the online 2-4 players co-op mode, you can play both in sandbox and story mode together. House Flipper 2 - Scooby Doo DLC Pinnacove needs your help! The once peaceful town has become witness to supernatural events. So let's do what you do best, Flipper, clean up the mess! Luckily, you’re not alone. With the help of Scooby, Shaggy and the rest of the Mystery Inc. gang follow the clues and discover an old mystery. House Flipper 2 - Sakura DLC Travel with us to Japan in House Flipper 2: Sakura DLC! Renovate a tearoom, an onsen, a school… Or use spring- and Japan-themed items to build your own traditional Japanese house, and sell it to one of the new, distinctive buyers!