Horror Bundle : Paratopic + Fatum Betula
Looking for a thrilling experience? This bundle is perfect for you! It consists of two adventure games filled with mystery: - Paratopic with its haunting atmosphere and horror vibe will remain in the dark corners of your mind after playthrough. - In Fatum Betula you will enter a world without a past that is sure to spark feelings of nostalgia, childlike fear and wonder. Grab the horror bundle now and immerse yourself in retro 3D visuals and experimental gameplay!