Dreamcore
Dreamcore is a psychological exploration game that immerses you in the haunting beauty of liminal spaces. Designed for fans of atmospheric, non-linear gameplay, it invites you to explore vast, interconnected Levels where every corner holds a mystery and every path leads to discovery. UNRAVEL THE SECRETS Each Level is an enigmatic labyrinth waiting to be explored. Your goal is to navigate its twists and turns, uncover its hidden logic, and find your way to the exit. But beware—the deeper you go, the more these spaces will challenge your perception of reality. Without monsters or jumpscares, Dreamcore builds tension through the eerie beauty and unsettling stillness of its liminal spaces. FOUND FOOTAGE With its grainy, dreamlike VHS-inspired visuals, Dreamcore captures the uncanny aesthetic of 1980s "Found Footage." Every detail, built in Unreal Engine 5, pulls you deeper into its eerie, otherworldly embrace. DREAMPOOLS Dive into the haunting stillness of Dreampools, a surreal maze of waterlogged corridors and shimmering reflections. With no set path, the labyrinth itself becomes the puzzle as you navigate its depths, uncovering the secrets of its uncanny design. ETERNAL SUBURBIA Beneath the idyllic calm of Eternal Suburbia lies an unsettling truth. Inspired by the haunting cottages of Level 94, this neighborhood invites you to peer beyond the façades of normalcy. Can you decipher its layout and escape, or will you be lost to its endless streets? MORE LEVELS AHEAD Every Level in Dreamcore is a standalone experience, offering a unique blend of exploration and atmosphere. Starting with Dreampools and Eternal Suburbia, new Levels will be added over time, expanding the game’s world. Early players will receive all future Levels at no extra cost.