Fortnite - Goldenbane Guardian Quest Pack
Protecting the temples of the Island is not an easy job, but the Guardian has a duty to the Goldenbane. Complete Quests to earn V-Bucks with the Goldenbane Guardian Quest Pack. Includes: - Guardian Amara Outfit w/ a Style - Serpicus the Goldenbane Back Bling - The Goldenbane Mace Pickaxe w/ a Style - Goldenbane Guardian Quest Bundle: Unlock up to 1,500 V-Bucks as you complete Quests V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite. You can purchase new customization items like Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, Wraps and the latest season's Battle Pass! Gliders and Contrails may not not be used in Save the World mode.