Digerati Horror Bundle Vol. 2
Hell spawn! Psycho killers! Eldritch entities! This hair-rising horror collection has it all! This bundle contains Demon Pit, Slayaway Camp: Butcher’s Cut, and Tamashii. Demon Pit: Fight and out maneuver endless waves of demons in this intense arcade-style arena FPS. How long can you survive before the hordes of hell-spawn rip your flesh and claim your soul? Slayaway Camp: Butcher’s Cut: A killer puzzle game and darkly comic homage to 80s horror movies where you control Skullface, a homicidal slasher hell-bent on revenge. Tamashii: Set in a distorted world inspired by obscure Japanese games from the 90s and late 80s, Tamashii is a harrowing blend of platforming, puzzles, and skin-crawling horror.