Core Keeper
Awaken as an explorer in a long-forgotten cavern teeming with untold secrets. In this award-winning, 1-8 player mining sandbox adventure, your choices shape an epic journey. Harvest relics and resources, craft advanced tools, build your base, and explore a dynamically evolving world waiting to be unearthed. Level up your skills, defeat legendary Titans, and unveil the power of the Core. Grow your garden, fish in mysterious waters, master a vast array of recipes, raise and care for animals, encounter the Cavelings, and carve out your own unique world in an enchanting underground adventure.