Contra: Operation Galuga Demo
Contains parts of "Stage 1" and "Stage 3" of the full version. The following are included as playable characters with various abilities: - Bill, Lance, Ariana, and Probotector *You will receive a special bonus when you play the full version of the game, if you have a save data after clearing the demo. *Progress in the demo version cannot be carried over to the full version. *The content of the demo version differs from that of the full version.