Chernobylite Complete Edition
Chernobylite is a science-fiction survival horror RPG from developers The Farm 51. Set in the hyper-realistic, 3D-scanned wasteland of Chernobyl’s Exclusion Zone, you’ll take on the role of Igor, a physicist and ex-employee of the Chernobyl Power Plant, returning to Pripyat to investigate the mysterious disappearance of his fiancee, 30 years prior. Compete with a hostile military presence, other stalkers, supernatural creatures, as well as the harsh and unforgiving environment in your search to uncover the truth. Get ready for a thrilling adventure of survival, conspiracy, horror, love, and obsession. Will you survive your fears? Stealth, Survival, & Combat Survival in the Zone is not easy, and each day brings new challenges as comrades die and supplies diminish. Avoid detection with stealth takedowns or engage in open armed combat. Danger lurks in every corner. Base Building & Crafting Construct a base from which to plan your daily operations and excursions. Utilize workstations to craft gadgets, create traps and weapons, or modify existing equipment to your needs. Resource & Team Management Companions are key to your survival and the resolution of your journey. Each day requires the careful planning and assignment of resources and tasks to your comrades. Non-Linear Storytelling & Strategy No playthrough is the same. Like your choices, the story is in your hands. Choose wisely whether to trust your comrades or not, use resources for survival or research, and confront conflicts or evade them. The future is up to you.