Canine
Dive into a terrifying first-person survival horror experience inspired by 32-bit retro-style games. You play as a boy searching for his dog Tomy, who has been kidnapped by an evil corporation conducting twisted experiments on pets. If you enjoy pure horror games, tension without weapons, and a retro atmosphere filled with stealth and suspense, CANINE delivers a claustrophobic, emotional, and highly replayable journey thanks to its multiple endings and hardcore mode. Try to save Tomy — without losing yourself along the way!