7th Domain: Tree of Chaos
Fight, Die, and Rise Again!Step into a world of Roguelike × Metroidvania, where thrilling combat meets endless loot-hunting. Over 20 hours of non-repetitive main story: On top of that, roguelike replayability with unlockable world difficulties. 70 maps and 168 events: Explore a vast, interconnected world—from shadowy caves to crumbling castles and blazing volcanoes. Face towering bosses that stand between you and destiny. Classic loot system: Randomized drops, limitless affix combinations, and rare weapons that can even alter your skills. 152 talents and 34 skills: Mix and match freely to craft a playstyle that’s truly your own. In this world, failure fuels progress. Collect loot, die, rise, and fight again. Will you, the child of destiny, restore balance to a shattered world?