Thief
Garrett, the Master Thief, steps from the shadows into the City, a treacherous place ruled by a tyrannical Baron and his brutal Watch. When the citizens rise in bloody revolution, Garrett's thieving skills are all he can trust as he walks a fine line between politics and the people, revealing a darker secret that threatens to tear his world apart.