Let's Cook Together
You and your partner – aspiring chefs – find yourselves in a quite impractical commercial kitchen. It’s divided by a long serving counter, yet the products and the appliances you both need are placed on opposite sides of the room. Your job is to cooperate, cook together and serve orders of steaming, delicious food. Chop, stir and fry everything you can while throwing (at) your partner all the ingredients they need. Prove that cooking is a piece of cake as long as you do it together!