From Heaven To Earth
In this game, you follow an eternal being who got bored in heaven and tries to make their way back into the world of the living. The being is seeking for an adventure and even risks eternal live on order to feel the effects of time and the transience of life once more. In order to return to earth it has to pass the path of trials... a path filled with traps, difficult jumps, and hidden secrets. The game is a unique combination of a first-person platformer and a light-hearted exploration game with an almost philosophical story-telling. It is highly stylized and surprises with breathtaking environments, a surreal world full of beauty and grace, and a couple of small environmental puzzles that blend perfectly into the peaceful yet stunning environments. Will you be able to make it back to earth? Find it out.