Phoenix Point: Behemoth Edition
"Phoenix Point: Behemoth Edition is the definitive console version of the acclaimed strategy game from the creator of X-COM, collecting 4 DLC expansions, a weapons pack and more. The Earth has been overrun. A mutating, alien menace threatens the last remnants of mankind. Only the Phoenix Project, a secret organisation of the greatest minds and bravest soldiers left on earth, can repel the aliens and reverse the inevitable. It is up to you to lead the Phoenix Project: research and develop new technologies and techniques, explore a ravaged planet, build your bases, manage resources on a global scale,and fight challenging, turn-based battles. But you won't be alone. Factions, including the militaristic New Jericho, the mystical Disciples of Anu, and the technophiles of Synedrion, have their own values and views. You can choose to work together to unite mankind and take back the planet via Phoenix Point's diplomacy system, or you can simply crush all your rivals with military might. No matter what you choose, you are in for a brutal challenge and endless replayability."