Kittens and Yarn
Kittens and Yarn is a cute and minimalist puzzle game where it's up to you to untangle the yarns by simply swapping the pieces. - Relaxing. No scoring, no timer, and no pressure. Solve the puzzles in your own time and enjoy the game experience. - Level progression. Unique levels, where the challenge increases with each level with more pieces and yarns. - Great soundtrack. Music and effects exclusively designed to give you the best experience.