F.E.A.R. 2
What starts off as a routine mission to locate a corrupt executive turns into a non-stop struggle to survive as Sgt. Michael Becket comes face to face with Alma, a vengeful force growing ever more powerful. (Online Interactions Not Rated by the ESRB)